Neomezujeme vás a proto je námi nabízená ústředna již v základu vybavena všemi funkcemi a její nabízené varianty se liší pouze výkonem použitého hardware.
Ústřednu nabízíme i jako samostatný programový balík, který si nainstalujete na svůj server/počítač a zakoupíte si jenom licenci. V případě zájmu Vám můžeme ústřednu nainstalovat na Váš hardware profesionálně my.
- nižší náklady na provoz a správu ústředny
- nižší nebo nulové náklady na propojení s poskytovatelem hlasových služeb
- úpravy a doprogramování funkcí dle vašich požadavků
- možnost použití jedné ústředny pro více lokalit vaší společnosti
- jednoduchá konfigurace
- one-click upgrade konfiguračního web rozhraní a Asterisku
Vlastnosti:
- web rozhraní v českém a anglickém jazyce
- české a anglické hlášky
- podpora SIP protokolu
- kompatibilita s IP telefony světových výrobců
- automatická spojovatelka s hlasovou nabídkou (IVR)
- příchozí callcentrum
- noční / denní režim
- směrování hovorů dle časového plánu
- seznam všech hovorů
- virtuální fax
- podpora videohovorů a širokopásmového HD zvuku
|
Zabezpečení:
- podpora TLS šifrování signalizace
- podpora SRTP šifrování přenášeného hlasu
- šifrovaný HTTPS přístup k web rozhraní
- zabezpečení ústředny integrovaným firewallem
- omezení počtu hovorů dle volanýho prefixu
- denní a měsíční limity provolávky
|
Hlavní funkce telefonní ústředny:
podpora SIP (Session Initiation Protocol) protokolu |
podpora TLS šifrování signalizace |
podpora SRTP šifrování přenášeného hlasu |
možnost rozšíření o ISDN2, ISDN30 portů |
neomezený počet připojených SIP telefonů a SIP trunků (omezeno pouze výkonem použitého HW) |
seznam všech hovorů (CDR) |
tarifikace hovorů (billing) s rozlišením špičky / mimošpičky a definicí svátků |
podpora vnitřních číslovacích plánů |
inteligentní příchozí a odchozí směrování |
směrování na základě časových pravidel |
komplexní přepisy čísel |
vlastní směrovací skripty |
denní / noční režim |
kalendář (iCAL, CalDAV, MS Exchange 2003, MS Exchange 2007/2010) |
podpora záložních poskytovatelů hlasových služeb |
IVR - Interaktivní hlasová nabídka |
hudba na pozadí |
vlastní zvukové soubory |
české hlášky |
přepojování hovoru s konzultací, nebo bez konzultace |
provolba DISA |
zpětné volání CALLBACK |
parkování hovorů |
přesměrování - okamžité, nedostupný, nezvedá, obsazeno nebo na základě kalendáře |
mobility extension |
|
konferenční místnosti |
hlasové schránky |
záznam hovorů |
API rozhrani pro integraci do CRM systémů |
vzdálené vyzvednutí linky |
skupiny linek |
multilinky |
callcentrum (čekací fronty příchozích hovorů) |
CID lookup (zobrazení jména volajícího na základe záznamů v databázi) |
telefonní seznam s funkcí click2dial |
denní a měsíční limity hovorného |
vícejazyčné administrační web rozhraní s možností jednoduchého překladu do dalších jazyků |
vícejazyčné uživatelské rozhraní |
automatické konfigurace telefonů (TFTP, FTP, HTTP provisioning) |
virtualní FAX2MAIL |
SIP diagnostika |
stav systému |
OpenVPN klient |
firewall |
NTP server (časový server) |
DHCP server |
SSH přístup s root oprávněním |
|
Fyzická varianta ústředny:
VoIPSUN HW PBX
Vybereme vám hardware šitý na míru vašim potřebám. Od nejmenší varianty s mikropočítačem Raspberry Pi až po redundantní serverové řešení.
Softwarová varianta ústředny:
VoIPSUN SW PBX
Máte svůj fyzický nebo virtuální server? Rádi vám do něj nainstalujeme aplikaci telefonní ústředny.
Cloudová virtuální varianta ústředny:
VoIPSUN Cloud PBX
Cloud PBX je virtuální hostovaná VoIP ústředna, která vás zbaví starostí s údržbou fyzické ústředny. Již nikdy se vám nestane, že by vaše ústředna nefungovala několik hodin, nebo dnů jako v případě nefunkční fyzické ústředny.
Odpovědi na často kladené dotazy >>

Galerie: