Skip to main content

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější dotazy.

Pokud by jste nenalezli uspokojivou odpověď, neváhejte nás kontaktovat.

Omezujete licenčně počet vnitřních linek?

  • Ne, můžete si vytvořit libovolný počet vnitřních linek. Jediným omezením je výkon použitého hardware.

Licenčně je omezen maximální počet simultánních hovorů. Co to znamená?

  • Omezujeme pouze odchozí hovory vedené z ústředny k vašemu poskytovateli hlasových služeb. Příchozí a interní hovory v rámci ústředny neomezujeme.

Jaký typ zařízení můžu k ústředně připojit?

  • Libovolný telefon, převodník (analogový, ISDN2, ISDN30), GSM bránu nebo vrátného (ovládání vstupních dveří) podporující SIP protokol. V případě nejasností nás klidně kontaktujte. Rádi vám poradíme a pomůžeme s výběrem vhodného zařízení.

Můžete doprogramovat novou funkci do ústředny na základě mého požadavku?

  • Ano, můžeme. Kompletní vývoj ústředny probíhá v našem týmu. Díky tomu můžeme pružně reagovat na potřeby klienta.

Funguje ústředna při výpadku elektrického proudu?

  • Pokud ji vybavíte založním UPS zdrojem, tak ano. Je však nutné zálohovat i napájení telefonů a mít funkční datové připojení.

Mám pár analogových telefonů z předchozí ústředny. Můžu je použit?

  • Ano, analogové telefony se připojují k VoIP ústředně pomocí analogového FXS převodníku. Digitální telefony, které jste měli připojené k původní ústředně, není bohužel možné použit. Je to z důvodu požití proprietárních protokolů jednotlivých výrobců ústředen.

Naše společnost má více poboček. Musím do každé koupit ústřednu?

  • Nikoliv, postačí vám jenom jedna. Telefony z poboček přihlásíte na vaši centrální ústřednu. Komunikaci můžete šifrovat, nebo použit VPN tunel. S technickými návrhy či samotnou realizací Vám pomůžeme.

Napište nám svůj dotaz nebo poptávku