Uživatelské funkce ústředny


Kódy použité v uživatelském návodu se můžou lišit od kódů nastavených ve vaši ústředně. V návodu jsou použity výchozí hodnoty.


Převzetí hovoru ve skupině:

V rámci skupiny lze hovor převzít vytočením kódu *8. Do skupin se linky přidávají ve vlastnostech linky.


Cílené převzetí hovoru:

Příchozí hovor na jiné lince, než je ve skupině převezmete vytočením kódu **číslo linky.


Přepojení hovoru bez dotazu:

Probíhající hovor přepojíte zadaním kódu #, zadaním telefonního čísla, na které chcete hovor přepojit, potvrzením # a následovným položením sluchátka.


Přepojení hovoru s dotazem:

Počas hovoru zadejte kód *2 a pak zadejte číslo linky, na kterou chcete hovor přepojit. Můžete mluvit s pobočkou,na kterou chcete hovor přepojit. Přepojení uskutečníte položením slúchatka. Hovor se automaticky přepojí. Volající v průběhu přepojování slyší na pozadí hudbu. Pokud stiskněte tlačítko * nebo položíte sluchátko na pobočce, na kterou chcete přepojit, k přepojení nedojde a spojíte se opět s volajícím. Pokud pobočka, na kterou přepojujete určitou dobu hovor nezvedá, ústředna Vás automaticky spojí s volajícím.


Přihlášení linky na jinou linku (funkce „follow me“):

Učastník si může přihlásit svou linku na jinou linku (telefon) a tím si přenese své přidelené telefonní číslo. Přihlášení probíhá vytočením kódu *110, číslo linky, #, zadáním PINu, # a zavěšením sluchátka.


Odhlášení linky:

Odhlášení probíhá pomocí kódu *111# a zavěšením sluchátka.


Přihlášení agenta do callcentra:

Přihlášení agenta do callcentra probíha vytočením kódu *101, zadáním čísla agenta, potvrzením pomocí #, zadáním PIN kódu, potvrzením # a zavěšením.


Odhlášení agenta z callcentra:

Odhlášení agenta z callcentra probíha vytočením kódu *102, zadáním čísla agenta, potvrzením pomocí #, zadáním PIN kódu, potvrzením # a zavěšením.


Vytvoření dynamické konferenční místnosti:

Ústředna umožňuje vytvářet dynamické konferenční místnosti, do kterých se pak mohou přihlašovat ostatní účastníci, kteří mají přidělené linky na ústředně. Vytvoření dynamické konferenční místnosti s číslem Vaší linky provedete vytočením kódu *202. V tom případě vytvoříte konferenční místnost s číslem Vaší linky. Ostatní účastníci se mohou do konference přihlásit pomocí kódu *201 a číslo Vaší linky. Pokud má linka jen veřejné číslo, bude konference dostupná na její veřejném čísle. Pokud chcete vytvořit konferenční místnost na jiném čísle, tak vytočte kód *201 a číslo, na kterém chcete mít konferenční místnost. Ostatní účastníci se mohou do konference přihlásit pomocí kódu *201 a číslo, na kterém jste místnost vytvořili.


Interaktivná hlasová nabídka:

V interaktivní hlasové nabídce můžete změnit nastavení vlastností linky, jako je přesměrování a časový interval, po kterém bude linka považována za nedostupnou. Dále zde můžete vstoupit do Vaší hlasové schránky, nebo do konference.

Do interaktnivní hlasové nabídky vstoupíte vytočením kódu *1.


Hlasová nabídka



Zpátky

logo

Praha // Plzeňská 207
SLEDUJTE NOVINKY!
SPOJTE SE S NÁMI.

Plzeňská 207
150 00 Praha 5
Česká Republika

IČ: 015 95 512
DIČ: CZ01595512

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 211 221 270

© 2021 VoIPSUN s.r.o.
www.telefonni-ustredna.cz