Popis


VoIPsun PBX je moderní VoIP pobočková ústředna, u které jsme při vývoji vycházeli z našich dlouholetých zkušeností a zkušeností našich zákazníků. Rozhodli jsme se naše zákazníky nijako neomezovat a proto je namí nabízena ústředna již v základu vybavena všemi funkcemi a její nabízené varianty se liší pouze výkonem použitého hardware. VoIP ústředna Vám díky použité technologii šetří náklady na infrastrukturu, u které si již vystačíte s klasickou počítačovou ethernetovou sítí. Nemusíte budovat další a další telefonní rozvody a platit měsíční poplatky za fyzické připojeni ústředny k síti operátora (např. ISDN2, HTS ...).

Ústřednu nabízíme i jako samostatný programový balík, který si nainstalujete na svůj server/počítač a zakoupíte si jenom licenci. V případě zájmu Vám můžeme ústřednu nainstalovat na Váš hardware profesionálně my.


Funkce ústředny:

  • podpora SIP (Session Initiation Protocol) protokolu
  • podpora TLS šifrování signalizace
  • podpora SRTP šifrování přenášeného hlasu
  • možnost rozšíření o ISDN2, ISDN30 portů
  • neomezený počet připojených SIP telefonů a SIP trunků (omezeno pouze výkonem použitého HW)
  • seznam všech hovorů (CDR)
  • tarifikace hovorů (billing) s rozlišením špičky / mimošpičky a definicí svátků
  • podpora vnitřních číslovacích plánů
  • inteligentní příchozí a odchozí směrování
  • směrování na základě časových pravidel
  • komplexní přepisy čísel
  • vlastní směrovací skripty
  • denní / noční režim
  • kalendář (iCAL, CalDAV, MS Exchange 2003, MS Exchange 2007/2010)
  • podpora záložních poskytovatelů hlasových služeb
  • IVR - Interaktivní hlasová nabídka
  • hudba na pozadí
  • vlastní zvukové soubory
  • české hlášky
  • přepojování hovoru s konzultací, nebo bez konzultace
  • provolba DISA
  • zpětné volání CALLBACK
  • parkování hovorů
  • přesměrování - okamžité, nedostupný, nezvedá, obsazeno nebo na základě kalendáře
  • mobility extension
  • konferenční místnosti
  • hlasové schránky
  • záznam hovorů
  • API rozhrani pro integraci do CRM systémů
  • vzdálené vyzvednutí linky
  • skupiny linek
  • multilinky
  • callcentrum (čekací fronty příchozích hovorů)
  • CID lookup (zobrazení jména volajícího na základe záznamů v databázi)
  • telefonní seznam s funkcí click2dial
  • denní a měsíční limity hovorného
  • vícejazyčné administrační web rozhraní s možností jednoduchého překladu do dalších jazyků
  • vícejazyčné uživatelské rozhraní
  • automatické konfigurace telefonů (TFTP, FTP, HTTP provisioning)
  • virtualní FAX2MAIL
  • SIP diagnostika
  • Stav systému - grafy
  • OpenVPN klient
  • firewall
  • NTP server
  • DHCP server
  • SSH přístup s root oprávněním


Zpátky
logo

Praha // Plzeňská 207

SLEDUJTE NOVINKY!
SPOJTE SE S NÁMI.

SPOLEČNOST