Nastavení výstupního směrování

Výstupní směrování se používá k nasměrování odchozího hovoru z ústředny do přiřazených SIP, Dahdi trunků nebo skriptů. Výstupní směrování se dělí na tabulky pravidel a skupiny tabulek. Tabulka pravidel obsahuje seznam extenzí, které určují, do jakého kanálu se dané číslo směruje. Výstupní směrování se přiřazuje linkám v jejích nastavení a v rúzných aplikacích vstupního směrování.


Vytvoření výstupního směrování

V nabídce Směrování - Výstupní směrování si po kliknutí na tlačítko Nový záznam vytvoříme Výstupní směrovaní.

Vytvoření výstupního směrování


Směrovací pravidla

Po rozkliknutí nového výstupního směrování vytvoríme nové směrovaní pravidlo v záložce Pravidla, tlačítko Nový záznam.

Pravidlo _X.

V našem případě jsme použili všeobecný zápis _X., který znamená, že pravidlo bude platit pro všechny dvou a víceciferné telefonní čísla. Hovor se nasměruje do SIP trunku voipsun.


Pravidlo 00

Konkrétnější zápis pravidla má přednost, proto naše pravidlo _00X. bude mít přednost pred pravidlem _X.

V tomto případě jsme si do pravidla _00X. nastavili typ kanálu na Zákaz, což znamená, že pokud bude někdo volat číslo začínající 00, tak ústředna hovor ukončí.


Více informací naleznete v návodu v sekci Výstupní směrování.



Zpátky

logo

Praha // Plzeňská 207
SLEDUJTE NOVINKY!
SPOJTE SE S NÁMI.

Plzeňská 207
150 00 Praha 5
Česká Republika

IČ: 015 95 512
DIČ: CZ01595512

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 211 221 270

© 2021 VoIPSUN s.r.o.
www.telefonni-ustredna.cz