Skip to main content

OUTSOURCING

Nabízíme vám kompletní správu VoIP ústředen na platformě Asterisk a VoIP zařízení (telefony, analogové a digitální brány).

Správa a nastavení ústředen probíha pomocí vzdáleného přístupu, díky kterému se šetří náklady na čas a dopravu. Spravujeme naše vlastní řešeni i řešení od konkurence. Pokud se nejedná o námi instalovanou ústřednu, je vždy nutný audit stávajícího stavu.

V rámci správy ústředny nabízíme:

  • změny konfigurace ústředny a telefonů
  • vzdálený dohled ústředny za pomocí monitorovacích nástrojů
  • zálohování konfigurace ústředny, nebo celé ústředny
  • v případě našeho řešení i možnost poskytnutí záložní ústředny
  • odborné konzultace a podpora
  • SLA dle vašeho přání

Napište nám svůj dotaz nebo poptávku